Παρασκευή, Σεπτέμβριος 22, 2017
Greek English German
Τετάρτη, 10 Μάιος 2017 00:00

Το μοναδικό Ducati 916 της Ευρώπης (;) με 0 χλμ

Αρθρογράφος: Παύλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(80 ψήφοι)

Σ' αυτόν τον κόσμο δεν ξέρεις ποιος είναι τυχερός και ποιος άτυχος. Αυτός που ζει, ταξιδεύει και φθείρεται στο πέρασμα του χρόνου ή αυτός που προστατεύει και προστατεύεται πίσω από μια αποστειρωμένη τυπικά επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα. Όχι, δεν γράφουμε φιλοσοφίες έτσι στα ξαφνικά, έχουμε δίτροχο λόγο να το κάνουμε. Την μοναδική Ducati 916 της Ευρώπης που είναι του κουτιού! Μια μοτοσυκλέτα που εδώ και 15 χρόνια περίπου έχει στο ταχύμετρό της

σχεδόν 0 (για την ακρίβεια 100m)! Όλη της την ζωή βλέπει τον δρόμο πίσω από μια βιτρίνα σαν να ζει μια εγκυμοσύνη που δεν λέει να τελειώσει (αυτό σίγουρα θα αρέσει στον admin μας για την προφανή φουσκωτική αιτία). Ένα δίτροχο που θέλει να ξεχυθεί στις Κ της πίστας των Σερρών αλλά το μόνο που κάνει είναι να παρατηρεί με τα πολύ ωραία φανάρια του τις ξαδέρφες του, που γυρίζουν κάθε Κυριακή από τις κάθε Κ αυτού του κόσμου.

Και δεν μιλάμε για μια απλή μοτοσυκλέτα, έτσι; Το πρότυπο για τις superbike του 21 ου αι, η 916 είναι δημιούργημα του Massimo Tamburini και Sergio Robbiano και έκανε το ντεμπούτο της το 1994. Μέσα στα εργαστήρια του Cagiva Research Centre στο San Marino δημιουργήθηκε ο διάδοχος της 888 και ο πρόγονος της 996 ως ο μύθος που θα πρωτολανσάρει σε superbikes το μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι -για ταχύτερη αλλαγή τροχών στους αγώνες- και τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά. Ήταν η πρώτη; Όχι, όμως η δημοφιλία του εκπληκτικού, δυναμικού σχήματος και -γιατί όχι- το marketing την ανέδειξε στα μάτια του μοτοσυκλετιστικού κοινού ως την πρωτοπόρα και σίγουρα την πιο όμορφη, όχι μόνο της εποχής της...Από τη μια έφερνε Παγκόσμια από τα WSBK πίσω στη Bologna και από την άλλη γινόταν έκθεμα στο μουσείο Guggenheim. Για μια τέτοια μοτοσυκλέτα μιλάμε...


Είναι κακό που έχει 0 χλμ;


Όχι απαραίτητα, αφού παρά το γεγονός ότι ακόμη περιμένει να μπούνε τα υγρά (κατά το να σπάσουν τα υγρά…) είναι η πιο ποθητή και λαμπερή από όλες. Δεν δοκιμάστηκε ποτέ και μπορεί ο κάθε επίδοξος οδηγός (πρίγκηπας) να ζει τον μύθο του ότι πρόκειται για την καλύτερη 916 που κατασκευάστηκε ποτέ. Απολαμβάνει την εξέλιξη των πραγμάτων στατικά, με μια αξία συνεχώς αυξανόμενη. Όλα γύρω της γεμίζουν ρυτίδες, θαμπωμένα πλαστικά και τρύπες στις σέλες. Αυτή όμως απολαμβάνει το ελιξίριο της βιτρίνας που θα την κρατήσει για πάντα νέα. Σίγουρα είναι η πιο ακριβή 916 που υπάρχει σήμερα.

Αν πουλιόταν όμως…

Γιατί η συγκεκριμένη δεν πουλιέται. Βρίσκεται στον θρόνο της και θα συνεχίσει να βρίσκεται από ότι φαίνεται για πολύ καιρό. Δίπλα της υπάρχει ακόμη ένα δίτροχο που ζει το ίδιο δράμα ή την ίδια ευτυχία, όπως το πάρει κανείς, ένα Honda C90 της δεκαετίας του 1980 για το οποίο θα σας γράψουμε άλλη φορά. Επειδή όμως τα νούμερα έχουν σημασία όσο φιλοσοφικά και να θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα, η Ducati σήμερα κοστολογείται συλλεκτικά στις 20.000ευρώ περίπου (αν ήταν Senna Replica θα κόστιζε 23.000ευρώ).

Όλα αυτά με μια βασική προϋπόθεση….να μην αρχίσει τις βόλτες μαζί τους ο ευτυχής ιδιοκτήτης τους!

Γι'αυτό, κε Ντόλα προσεκτικά....

Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Μάιος 2017 17:26
Παύλος

Παύλος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.