Κυριακή, Ιούλιος 23, 2017
Greek English German
Πέμπτη, 19 Φεβρουάριος 2009 00:35

Classic endurance - Όταν το πολύ είναι λίγο

Αρθρογράφος: Παύλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(55 ψήφοι)

Το Classic Endurance αποτελεί τον σκληρότερο αγώνα (παρόλο που ο όρος δοκιμασία θα ήταν ΠΟΛΥ πιο σωστός) από μία σειρά προγραμματισμένων αγώνων που διοργανώνει η Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας. Ένας αγώνας που βασικό χαρακτηριστικό του είναι το ΠΟΛΥ φορτωμένο χιλιομετρικά δρομολόγιο σε επαρχιακές οδούς, οι οποίες απαιτούν ΠΟΛΥ μεγάλη αντοχή σε μηχανές και οδηγούς. Με αφετηρία την Αθήνα το 1ο Endurance ταξίδεψε στην Κέρκυρα, το 2ο στο Πήλιο και το 3ο διοργανώθηκε για την Χαλκιδική. Κλασικό, λοιπόν, και φέτος το πέταγμα

του χαρταετού. Για τη διοργάνωση που γίνεται παραδοσιακά το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας, πετάχτηκαν από την Αθήνα στη Χαλκιδική 50 κλασικές μοτοσικλέτες, οι οποίες μαζί με τις 10 περίπου «βόρειες» δημιούργησαν ένα δίτροχο κομβόι, που ανέδυε το χρώμα περασμένων εποχών και μορφοποιούσε σε εικόνα την πραγματική λατρεία και αγάπη για την μοτοσικλέτα. Αυτήν την αγάπη στην οποία η μοτοσικλέτα αποτελεί τρόπο και ανάσα ζωής και όχι ένα περιστασιακά χρησιμοποιούμενο μέσο μεταφοράς. Αυτός ο τρόπος ζωής που φτιάχνει ΠΟΛΥ ωραίες παρέες μεταξύ ανθρώπων κάθε ηλικίας και δημιουργεί ΠΟΛΥ πλατιά, ειλικρινή χαμόγελα.

ΠΟΛΥ δύσκολο το φετινό δρομολόγιο, μαγικά χαραγμένο από διαδρομές που ούτε μπορείς να φανταστείς ότι υπάρχουν, περιελάμβανε την 1η μέρα Δεκέλεια, Αλίαρτο, Αμφίκλεια, Λαμία, Δομοκό, Ανάβρα, Αλμυρό, Αγιόκαμπο, Πλαταμώνα με κατάληξη την Θεσσαλονίκη. Το βράδυ κλασσική οινοκατάνυξη και όχι μόνο καθώς με ΠΟΛΥ συγκίνηση βραβεύτηκαν από τη Λέσχη οι βετεράνοι Βορειοελλαδίτες πρωταθλητές, που με την παρουσία τους προσέφεραν στην εκδήλωση εκτός από αίγλη, το φρεσκάρισμα σε μνήμες και την ελληνική ιστορία μοτοσικλέτας.

Ο καιρός την πρώτη μέρα ήταν ΠΟΛΥ κακός. Η βροχή ήταν πανταχού παρούσα και μόνο μετά τον Πλαταμώνα επέτρεψε σε μηχανάκια και οδηγούς κάποια στεγνά χιλιόμετρα. ΠΟΛΥ κακός ήταν και την δεύτερη μέρα καθώς υπήρχε συνοδεία βροχής από την εκκίνηση η οποία στην συνέχεια μας βαρέθηκε και έδωσε την θέση της σε χιονόνερο αρχικά και χιόνι λίγο αργότερα. Ένα μεγάλο μέρος του ορεινού όγκου της Χαλκιδικής ήταν χιονισμένο. Αρχικά η εικόνα μας έριχνε το ηθικό, στη συνέχεια όμως λειτουργούσε σαν ντόπινγκ που σε κάνει να ξεχνάς κούραση, κακές συνθήκες, γλιστρήματα, αρρυθμίες (από μοτέρ κυρίως), πιέσεις (ελαστικών κυρίως), κ.λπ. Περάσαμε από Πετροκέρασα, Αρναία, Ταξιάρχη, Βράσταμα, Πολύγυρο, Βάβδο και καταλήξαμε στον Ποταμό Επανωμής με καταπληκτικό ήλιο και διάθεση που μόνο όσοι παρκάρανε εκείνη την ημέρα την μοτοσικλέτα τους μπροστά στην Ρετζίκα μπορούν να καταλάβουν. Η Λεμονιά με τους απίστευτους μεζέδες, την εξαιρετική εξυπηρέτηση και το τεράστιο χαμόγελο φρόντισε η διάθεση αυτή να έχει διάρκεια. Η τρίτη ημέρα ήταν της επιστροφής. Μέσω Ελατοχωρίου, Ελασσόνας, Δομοκού και Λαμίας, έπεσε το βράδυ. Ήταν μία άρτια διοργάνωση με σημαντική και πολύτιμη βοήθεια από την ΛΕΚΑΜ (www.lekam.gr) για την οποία ένα ΠΟΛΥ μεγάλο ευχαριστώ θα ήταν ΛΙΓΟ. Όπως όλα τα ΠΟΛΥ σε αυτήν την διοργάνωση τελικά ήταν ΛΙΓΑ. Η πολλή ταλαιπωρία λόγω καιρικών συνθηκών ήταν ΛΙΓΗ μπροστά σε αυτό που είδαμε, μυρίσαμε, ακούσαμε και οδηγήσαμε, η ΠΟΛΥ δύσκολη και με πολλά χιλιόμετρα διαδρομή ήταν ΛΙΓΗ μπροστά στον ακατάπαυστο έρωτα που υπάρχει με την σέλα, η ΠΟΛΥ σκληρή δοκιμασία για τις μηχανές μας ήταν ΛΙΓΗ γιατί κι αυτές έχουν γίνει ένα με το μυαλό μας, τα χέρια μας και την ζωή μας. Δυστυχώς, αυτά που ήταν ΛΙΓΑ δεν έγιναν ΠΟΛΥ, καθώς ΛΙΓΗ ήταν η βοήθεια από τους τοπικούς φορείς, ΛΙΓΗ η συμμετοχή από την βόρεια Ελλάδα και ανύπαρκτη η οποιαδήποτε διάθεση συμμετοχής, με οποιονδήποτε τρόπο, των μοτοσικλετιστικών λεσχών Βορείου Ελλάδος. Τα κλασσικά έπρεπε να ενώνουν και να μην έχουν καμία σχέση με πολιτικές και συμφέροντα!

Οι boxers4fun συμμετείχαν με ένα R100RS, 2 R100S και ένα R50S. Οι περισσότερες από τις φωτογραφίες ανήκουν στον Γιάννη Ευφραιμίδη και πραγματικά μιλούν από μόνες τους....

 

Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Μάρτιος 2010 12:43
Παύλος

Παύλος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία: « Veterama Germany BMW Museum: Η ιστορία του έλικα με εικόνες »