Κυριακή, Δεκέμβριος 09, 2018
Greek English German
Κλασσική Moto | Εικόνες και Κίνηση | Στιγμές

Στιγμές Κλασικές

Κυριακή, 31 Μάιος 2015 11:17

Σκεπάστε και φροντίστε!

Αρθρογράφος:

Κάθε φορά που συναντώ παροπλισμένες μοτοσυκλέτες κάτι παθαίνω..

Είναι σαν να υποφέρουν από την ακινησία τους και υποφέρω κι εγώ μαζί τους!

Όλα όμως ευτυχώς γίνονται.

Όσο κακή και να είναι η κατάσταση...

Και είναι σπουδαίο πράγμα να δίνεις ζωή...

Όποιος δεν το έχει ζήσει δεν μπορεί να καταλάβει!

Αν έχετε μια παλιά μοτοσυκλέτα παρατειμένη, μην την παραμελείτε...

Αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο, απλά σκεπάστε την!

Μην την ξεχνάτε...

Αυτή απλά περιμένει αυτόν που θα την φτοντίσει...

Γιατί κάποιος κάπου υπάρχει που θέλει να την φροντίσει!

Κυριακή, 31 Μάιος 2015 10:53

Στα χώματα, στα χώματα...

Αρθρογράφος:

Η Ελλάδα έχει θαυμάσιους χωματόδρομους. Όπου και να στρίψεις κάπου ωραία θα σε βγάλει. Με το κατάλληλο μηχανάκι αξίζει πραγματικά να τολμάς στα χώματα. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που λείπει η άτιμη λάσπη, μπορείς να μπεις ακόμη και με ασφάλτινα ελαστικά. Μια μικρή διόρθωση πιέσεων και έφυγες.

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στις Σκουριές της Χαλκιδικής, πριν αρχίσουν οι καταστροφές του Κάκκαβου...Το πράσινο είναι πολυτιμότερο του χρυσού...Σήμερα όλα είναι αλλιώς εκεί πάνω!

Κυριακή, 31 Μάιος 2015 10:42

Ακόμη μια κλασική περιήγηση

Αρθρογράφος:

Η βόλτα με κλασική μοτοσυκλέτα είναι πάντα τελείως διαφορετική από οτιδήποτε άλλο. Ακόμη και τα μέρη που ξέρεις και έχει επισκεφτεί, είναι αλλιώς όταν τα προσεγγίζεις με ένα όχημα περασμένων δεκαετιών. Σου απο καλύπτονται με τελείως διαφορετικό τρόπο. Ακόμη μια βόλτα λοιπόν με το R90S μας στην Λίμνη Κερκίνη. Έναν προορισμό που όσες φορές και να προσεγγίσεις, έχει κάτι καινούριο να σου προσφέρει...

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε μια από τις πολλές διάσπαρτες καλύβες των ψαράδων της Λίμνης. Οι καλύβες είναι φτιαγμένες από πρόχειρα υλικά μαζεμένα δεξιά και αριστερά, αλλά παρέχουν τις βασικές ανέσεις και είναι πάντα ξεκλείδωτες!

Σάββατο, 07 Μάρτιος 2015 10:02

Από το μουσείο της BMW στο Μόναχο...

Αρθρογράφος:
Τρίτη, 17 Φεβρουάριος 2015 20:30

Μικροί θησαυροί...

Αρθρογράφος:

Στην αναζήτηση ανταλλακτικών για παλαιές μοτοσυκλέτες η χαρά είναι τεράστια όταν επιτέλους βρίσκεις αυτό που ψάχνεις στην κατάσταση που το θέλεις. Σε πάγκους σαν κι αυτόν της φωτογραφίας η "ανασκαφή" προσφέρει μοναδικές στιγμές ευχαρίστησης και προσδοκίας!

Κυριακή, 01 Φεβρουάριος 2015 23:00

Ο boxer με τον μεγαλύτερο κύλινδρο

Αρθρογράφος:

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με μεγάλη ιστορία και ο μοναδικός boxer με εκκεντροφόρους επί κεφαλής. Καταλαβαίνει ο καθένας ότι αυτή μοτοσυκλέτα είναι αδύνατον να πλαγιάσει και για αυτό χρησιμοποιήθηκε σε αγώμες side cars. Είχε πολλές επιτυχίες και σε συνδυασμό με την καινοτομία του τελικά άφησε ιστορία και μια μεγάλη αξία για εξαργύρωση στους ιδιοκτήτες της...

Κυριακή, 01 Φεβρουάριος 2015 22:51

Κινείται με καυσόξυλα...

Αρθρογράφος:

Μια πρωτότυπη δίτροχη κατασκευή που κινείται με την καύση ξύλου. Ο ήχος καταπληκτικός και οι λεπτομέρειες μοναδικές. Από την εποχή που η αναζήτηση στην δίτροχη μετακίνηση είχε περίεργους πειραματισμούς...

Κυριακή, 01 Φεβρουάριος 2015 21:57

Kawasaki Z1R-TC Turbo!

Αρθρογράφος:

To 1978 η Kawasaki θέλοντας να συμμετέχει στο συνεχώς μεγαλύτερο ανταγωνισμό για γρήγορες μοτοσυκλέτες με μεγάλες ιπποδυνάμεις, παρουσίασε το Ζ1R - TC. Μια μοτοσυκλέτα turbo που από 1.015cc απέδιδε 130hp στις 8.500στροφές και είχε τελική 225 χλμ/ώρα. Το βάρος της στα 252 κιλά αλλά σε καμμία περίπτωση δεν την εμπόδιζαν να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας πουλήθηκε πέρσυ στην Γερμανία 10.500€...

Κυριακή, 01 Φεβρουάριος 2015 21:40

Maico on και όχι off!

Αρθρογράφος:

Όταν ακούμε για τις μοτοσυκλέτες της Maico στο μυαλό όλων έρχονται άμεσα τα enduro και motocross της γερμανικής εταιρείας. Η Maico όμως είναι μια πολύ παλιά εταιρεία, που πριν καθιερωθεί για τον χωμάτινο χαρακτήρα της, έφτιαχνε πολύ όμορφες και ιδιαίτερης αισθητικές μικρές χρηστικές μοτοσυκλέτες. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Maicon ήταν αυτή που δάνεισε στην BMW το μπροστινό σύστημα της πρώτης GS, καθώς η BMW δεν κατασκεύαζε μπροστινά για χωμάτινη χρήση...

Πέμπτη, 25 Δεκέμβριος 2014 12:49

Μια Indian στον γύρο του θανάτου

Αρθρογράφος:

Η συγκεκριμένη Indian γυρίζει μέσα στο "βαρέλι" για περισσότερα από 20 χρόνια. Ο "γύρος του θανάτου" αποτελεί κάτι σαν παράδοση στην μοτοσυκλετιστική συνείδηση, έρχεται από παλιά και συμβαίνει όλο και σπανιότερα. Όταν σε αυτή την παράδοση συναντάς και κλασικές μοτοσυκλέτες αυτής της ιστορικής αξίας, το όλο γεγονός γίνεται ακόμη πολυτιμότερο...

Σάββατο, 15 Νοέμβριος 2014 18:29

Ο χαιρετισμός

Αρθρογράφος:

Ο Δημήτρης Τέρτσης είναι ένας καλλιτέχνης στο μέταλλο. Είτε αυτό αφορά μια μοτοσυκλέτα, είτε ένα σπαθί εποχής, είτε ακόμη μια ασπίδα ή ένα οικιακό έπιπλο. Ένας δημιουργός που κάνει το μέταλλο να μοιάζει πλαστελίνη. Μπορεί να κατασκευάσει τα πάντα με τέλειο φινίρισμα που προκύπτει από το μεράκι και το πάθος για αυτό που κάνει. Φανατικός μοτοσυκλετιστής και λάτρης της κλασικής μοτοσυκλέτας μπορεί να περάσει άπειρες ώρες σκυμμένος πάνω από το εξαιρετικό BMW R51που έχει ή πάνω από το Horex Reggina που έχει φτιάξει για την σύζυγό του. Η φωτογραφία προέρχεται από τον χώρο εργασίας του που μας επέτρεψε να φωτογραφίσουμε.

Τρίτη, 12 Αύγουστος 2014 00:00

Τα μηχανάκια...! Εκδήλωση της λέσχης Classic Bike.

Αρθρογράφος:

Ακόμη μια εκδήλωση της λέσχης κλασικής μοτοσυκλέτας. Με την ευχή να υπάρξουν αντίστοιχες εκδηλώσεις και εκτός Αθηνών!

Σάββατο, 18 Οκτώβριος 2014 09:44

Κινηματογραφώντας

Αρθρογράφος:

Στάση από την 2η ημέρα των γυρισμάτων του video clip των boxers4fun.

Σάββατο, 18 Οκτώβριος 2014 09:31

Αγωνιστική Megola του 1925 (από το μουσείο του Neckarslum)

Αρθρογράφος:

Οι Megola είχαν αποτελέσει την επανάσταση στον δίτροχο κόσμο της δεκαετίας του '20. Ο λόγος ήταν ότι ο κινητήρας δεν βρισκόταν εντός του πλαισίου ούτε αποτελούσε φέρον κομμάτι του. Βρισκόταν στον μπροστινό τροχό και ζύγιζε το μισό βάρος από τους κινητήρες τις εποχής με αντίστοιχους κυβισμούς. Η συγκεκριμένη τεχνολογία έγινε προσπάθεια να εφαρμοστεί στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, για την εξασφάλιση της πρακτικότητας στην αλλαγή κινητήρα, αφού για να αλλάξεις μοτέρ το μόνο που χρειαζόταν ήταν να αλλάξεις το μπροστινό λάστιχο! Η πρακτικότητα όμως είχε και τις θυσίες της και για αυτό το λόγο εγκαταλήφθηκε. Το μεγάλο βάρος του μπροστινού τροχού έθετε μεγάλα προβλήματα κατευθυντικότητας όσο μεγάλωναν οι ταχύτητες. Οι Megola παρόλα αυτά πρόλαβαν να μαζεψουν πολλά αγωνιστικά κύπελλα την δεκαετία του 20. Μια από αυτές τις ένδοξες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες είναι και αυτή της φωτογραφίας από το μουσείο της NSU στο Neckarslum της Γερμανίας.

Παρασκευή, 12 Σεπτέμβριος 2014 20:05

Κι όμως κινείται! Απλό πάντως δεν το λες....

Αρθρογράφος:
Παρασκευή, 12 Σεπτέμβριος 2014 20:02

Μια Nsu που ταξιδεύει από την δεκαετία του '30

Αρθρογράφος:
Σελίδα 2 από 13