Πέμπτη, Οκτώβριος 18, 2018
Greek English German
Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2011 18:17

17o Classic Trial: Η μοναδική για φέτος εκδήλωση κλασικής μοτοσυκλέτας στην Βόρεια Ελλάδα

Αρθρογράφος: Παύλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(13 ψήφοι)

Τις περισσότερες φορές οι λίγοι καταφέρνουν τα πολλά και τα μεγάλα, έλεγαν οι παλιοί. Με αφορμή το 17ο Classic Trial της ΛΑΜΣ νομίζω θα ταίριαζε γάντι μια μικρή παράφραση στο ότι μικρές παρέες μπορούν να κάνουν μεγάλα πράγματα. Ξεκίνησε πριν 17 χρόνια από μια μικρή παρέα Σερραίων με μεγάλη (από ότι αποδείχτηκε και μεταγενέστερα…) αγάπη για τις παλαιές μοτοσυκλέτες. Ο καθένας από αυτούς αφού είχε μαζέψει διάφορα παρατημένα δίτροχα μέσα από κοτέτσια και αυλές, αφού είχε περάσει...

...χειμώνες πάνω από τα σκουριασμένα κουφάρια προκειμένου να τα επαναφέρει στην ζωή και αφού είχε βρει τον τρόπο να κάνει restoring χωρίς τα σημερινά ανταλλακτικά και τα ιντερνετικά μέσα, διαπίστωσε ότι η συγκεκριμένη τρέλα δεν είχε χτυπήσει αποκλειστικά και μόνο τον δικό του εγκέφαλο.

 

Βρέθηκαν, μαζεύτηκαν, συζήτησαν και ο πυρήνας δημιουργήθηκε. Βρήκαν σπίτι στην ΛΑΜΣ, έγιναν και οι ίδιοι πιστοποιημένοι κριτές, εξασφάλισαν την απαραίτητη υποστήριξη και το πρώτο Σερραϊκό Trial έγινε πραγματικότητα το 1994.

 

Από τότε άλλες 16 φορές τα ιστορικά οχήματα όχι μόνο του Νομού Σερρών αλλά και της υπολοίπου Βορείου Ελλάδος, αφού πρόκειται δυστυχώς για την μοναδική δίτροχη κλασική εκδήλωση για όλες τις πόλεις από Λαμία και πάνω, βρήκαν μια πολύ καλή δικαιολογία για να μαζευτούν, να εκκινήσουν, να ταξιδέψουν, να δοκιμαστούν…

 

Μπορεί η μάζωξη να γίνεται μια φορά τον χρόνο αλλά το κέφι και η διάθεση μπαίνουν με χαρακτηριστική ευκολία και αμέσως στα κόκκινα, λες και πρόκειται για ελατήριο που συμπιέζεται ολόκληρο τον χρόνο και εκτονώνεται απότομα τις ημέρες του Classic Trial. Οι πρώτες εκδηλώσεις κατάφερναν να συγκεντρώνουν γύρω στις 20 συμμετοχές και αφορούσαν αποκλειστικά δίτροχα. Πριν λίγα χρόνια «φιλοξενήθηκαν» για πρώτη φορά κάποια αυτοκίνητα και από τότε η εκδήλωση απέκτησε διπλό σκοπό και δράση. Στο 17ο Classic Trial συμμετείχαν 40 μοτοσυκλέτες και 25 αυτοκίνητα, ένα νούμερο καθόλου ευκαταφρόνητο αν αναλογιστεί κάποιος τις ημέρες ακρίβειας και αγανάκτησης που διανύουμε, καθώς και το κόστος της βενζίνης που έφτασε να πωλείται ως ελιξίριο και όχι ως καύσιμο.

 


Η πρώτη μάζωξη πραγματοποιήθηκε το Σάββατο όπου στην πλατεία των Σερρών παρατάχθηκαν και παρουσιάστηκαν τα οχήματα που την επόμενη ημέρα θα λάμβαναν εκκίνηση. Έγιναν οι απαραίτητες εγγραφές (30 ευρώ συμμετοχή οχήματος), δόθηκαν τα νούμερα και συμπληρώθηκαν οι κατηγορίες. Με σουβλάκια, μπύρες και κουβέντα δίπλα στα τροχοφόρα που το νεότερο ήταν 30 χρονών, ακούστηκαν ιστορίες, αλληλοσυμπληρώθηκαν μνήμες, έγιναν τεχνικές αναλύσεις και όλοι οι παρευρισκόμενοι πήγανε για ύπνο με το μόνιμο χαμόγελο που αφήνει μια επιτυχημένη ψυχοθεραπεία.

 

Παρά την Σαββατιάτικη παρασπονδία και την σχεδόν μέχρι πρωίας ιστορική αγρυπνία, στις 10 της επομένης όλα τα πληρώματα με ένα φραπέ στο χέρι και μετά την παραδοσιακότατη Σερραϊκή μπουγάτσα , έλαβαν εκκίνηση για την διαδρομή των 120 χιλιομέτρων. Για αυτούς που δεν έχουν συμμετάσχει σε αγώνες κλασικών οχημάτων να πούμε ότι ναι μεν πρόκειται για αγώνα, αλλά αγώνα χαλαρό. Κάτι σαν οικογενειακή βόλτα αφού οι συνοδηγοί έχουν και αυτοί τον δικό τους πρωταγωνιστικό ρόλο…

 

Όλοι κάνουν την περιήγησή  τους και ο σωστότερα αργός κερδίζει. Υπάρχουν δηλαδή βραδυπορίες όπου για διαδρομές μέχρι των 5 περίπου χλμ ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να κινείται σταθερά με 40χλμ/ώρα. Όποιος τα καταφέρει καλύτερα παίρνει τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Όσο απομακρυνόμαστε από την μέση ωριαία των 40χλμ/ώρα είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, οι βαθμοί ποινής αυξάνονται και το κύπελλο μικραίνει! Το κύπελλο βέβαια μικραίνει αν δεν ακολουθήσεις και τις οδηγίες του road book (βιβλίο διαδρομής) ή αν αποφασίσεις αυτή την βόλτα να την κάνεις με τρόπο και διάρκεια διαφορετικά από αυτά που σου καθορίζει η διοργανώτρια αρχή. Μετάλλια και διπλώματα υπάρχουν για όλους, κύπελλα για τους 3 πρώτους. Δυστυχώς και εδώ όπως και σε κάθε διαγωνιστική εκδήλωση άλλωστε, υπάρχουν και αυτοί που η μη λήψη κυπέλλου τους χαλάει την διάθεση και εξαφανίζουν την ομορφιά της συγκέντρωσης και της διαδρομής πίσω από την απώλεια ενός κυπέλλου. Οι κυπελλάκηδες είναι μια κατηγορία που εκτός από αγωνιζόμενοι εκτελούν και χρέη κριτών για τους υπόλοιπους, θεωρούν την οργάνωση ελλιπή και κάνουν χρήση ή απειλή καταγγελιών προκειμένου να εκβιάσουν το κύπελλο.

 

Αυτά όμως παντού υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν.

 

Η συγκεκριμένη διοργάνωση βέβαια δεν δίνει και πολλά δικαιώματα για παρεξηγήσεις αυτού του είδους, αφού είναι άρτια οργανωμένη, με έμπειρους κριτές και δίκαια αποτελέσματα. Θα πρότεινα βέβαια μέσα σε όλα αυτά τα έπαθλα που δίνονται να υπήρχαν και αυτά των κυπελλάκηδων προκειμένου να παίρνουν όλοι από ένα για να μην τους κόβεται η όρεξη στο φαγητό και αποχωρούν κατσουφιασμένοι αμέσως μετά την απονομή!

 

Τα φετινά αποτελέσματα μετά από μια υπέροχη διαδρομή μέχρι την Πρώτη Σερρών, ανακοινώθηκαν σε εξαιρετική τοποθεσία έξω από τις Σέρρες, στον Άγιο Ιωάννη, με το κλασικό τραπέζωμα. Ο καιρός για ακόμη μια φορά μας έκανε το χατίρι και ήταν ένας σημαντικός σύμμαχος στο να μην υπάρξουν ταλαιπωρίες.

 

Όλα τα πληρώματα που πήραν εκκίνηση τερμάτισαν, εκτός από ένα αυτοκίνητο.

 

Ο αεικίνητος και πάντα πρόθυμος Σάββας Ηλιάδης με την βοήθεια του εορτάζοντα Κώστα Καρκάρα και των υπολοίπων της ΛΑΜΣ,  για ακόμη μια φορά πιστοποίησαν την δύναμη της θέλησης και την θέληση της δύναμης για τα κλασικά.

 

Ευχαριστούμε και του χρόνου χωρίς κρίση, με φθηνή βενζίνη και περισσότεροι.

 

Εξαιρετικό το υλικό που δόθηκε σε κάθε συμμετοχή με flyers από τουριστικούς προορισμούς του Νομού.

 

Κάθε πλήρωμα εκτός των άλλων γλυκάθηκε και με ένα κουτί παραδοσιακούς ακανέδες!

 

 

Κλείνοντας παραθέτουμε την ανοικτή επιστολή-ευχαριστήριο του ανθρώπου που αποτελεί την ψυχή της εκδήλωσης του Κου Σάββα Ηλιάδη προς τους συμμετέχοντες…

 

«Η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας Σερρών (ΛΑΜΣ) σας ευχαριστεί για τη συμμετοχή σας στο 17ο Classic Auto Moto Trial. Χωρίς τη δική σας συμμετοχή η επιτυχία θα ήταν μικρότερη.

Η ΛΑΜΣ προσπαθεί να βελτιώνει συνεχώς την εκδήλωση αυτή. Λαμβάνει σοβαρά υπόψη της κάθε ιδέα, σκέψη ή και παράπονο. Ελπίζει φέτος η διοργάνωση να ήταν ακόμη καλύτερη.

Με χαρά θα ακούσει κάθε λόγο σας, διότι πιστεύει πως συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της εκδήλωσης και της ΛΑΜΣ. Ελπίζουμε να σας έχουμε και στις επόμενες εκδηλώσεις και μάλιστα να φέρετε και άλλους φίλους μαζί σας. Η ΛΑΜΣ θα φροντίσει να σας ενημερώσει έγκαιρα.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται πάντα τον Μάιο-Ιούνιο. Εάν δεν ειδοποιηθείτε έγκαιρα, επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα 23210-45792 (Ηλιάδης Σάββας) ή 23210-64910 (Καρακάρας Κώστας).»

Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2011 18:27
Παύλος

Παύλος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.