Πέμπτη, Δεκέμβριος 13, 2018
Greek English German
Πέμπτη, 11 Μάρτιος 2010 12:00

Πόσο ασθενές είναι τελικά το γυναικείο φύλο;

Αρθρογράφος: Θωμάς
Βαθμολογήστε το άρθρο
(11 ψήφοι)

Μας αρέσουν οι γυναίκες εδώ στο moto4fun. Οι δικές μας, του γείτονα, οι διπλανές, στο δρόμο, στη δουλειά, όλες ανεξαιρέτως (σημ. αρχισυντάκτη: προφανώς ο Θωμάς υπερβάλλει κάπως). Μας εντυπωσιάζει η φύση τους και ας μας ταλαιπωρεί κατά καιρούς. Με αφορμή, λοιπόν, την ημέρα της γυναίκας προχτές, σκεφτήκαμε ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν ότι το γυναικείο φύλο απέχει πολύ από το να χαρακτηρίζεται ασθενές. Αντιθέτως, σε ορισμένες περιπτώσεις αποδεικνύεται αρκετά πιο ισχυρό από το ανδρικό και

βέβαια η προσοχή και η προβολή πάνω τους είναι συνήθως μικρότερη των δυνατοτήτων τους. Δυστυχώς, κάποια κλισέ ισχύουν ακόμα σχετικά με τον συνδυασμό γυναίκα - οδήγηση, φανταστείτε πόσο δυνατά είναι αυτά τα κλισέ στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Επειδή, λοιπόν, όπως είπαμε οι moto4funιστες (εσείς και μεις) έχουν πολύ καλή σχέση με τα κοριτσάκια, σας δίνουμε υλικό από τρία τέτοια (κοριτσάκια...) για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Στο χώρο του enduro είναι γνωστή ως Lulu. Αν την δεις από κοντά μόνο για ...λουλου δεν σου κάνει με το δυναμισμό που έχει. Στο Six Days Enduro στη χώρα μας, σε πολλές ειδικές είχε 'ρίξει' στα πρωτοκλασάτα ελληνικά ονόματα (άντρες εννοείται...), ενώ στην καριέρα της έχει συμμετοχές σε αγώνες rally, στο Dakar και φυσικά στο παγκόσμιο και ευρωπαϊκό πρωτάθλημα enduro. Η 27χρονη (γεννημένη το 1983) Ludivine Puy, οδηγεί μοτοσυκλέτες από τα τέσσερά της και εμφανίστηκε δυνατά στο προσκήνιο το 2005 με τη συμμετοχή της στο Dakar τότε, όπου κέρδισε την κατηγορία της και τερμάτισε στην 97η θέση γενικής μπροστά από πολλά γρήγορα αγοράκια! Την ίδια χρονιά κέρδισε και το γυναικείο πρωτάθλημα enduro στη Γαλλία και έκτοτε διαπρέπει με τις ικανότητες και την προσωπικότητα της στο παγκόσμιο στερέωμα. Το 2009 στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια, συμμετείχε και κέρδισε την κατηγορία της στο ISDE, ενώ φέτος έχει δηλώσει πως θα αντιμετωπίσει στα ίσα τον αντρικό πληθυσμό με την συμμετοχή της (εκτός από τα υπόλοιπα) και στο γαλλικό πρωτάθλημα στην κατηγορία Ε3! Είπατε κάτι;

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, από το Dallas του Texas, η κυρία Leslie Porterfield ξεκίνησε να οδηγεί μοτοσυκλέτες στα 16 της, έχοντας αγοράσει την παλιά μοτοσυκλέτα του γείτονα για μόλις 200 δολάρια. Την επισκεύασε και την οδηγούσε μόνο και μόνο από πείσμα επειδή κανείς δεν πίστευε ότι 8α μπορούσε να τα καταφέρει. Αργότερα βρέθηκε να έχει στην κατοχή της την δική της εταιρία εμπορίας μοτοσυκλετών με όνειρο της να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στις αλυκές του Bonneville. Με όπλο της ένα Hayabusa μπήκε στο χορό το 2007, όπου και στην πρώτη της προσπάθεια, έπεσε άσχημα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με εφτά σπασμένα πλευρά. Πείσμωσε, επέστρεψε το 2008 και έκτοτε κατέχει τον τίτλο της πρώτης γυναίκας που μπήκε στο club των 200mph με μοτοσυκλέτα και βεβαίως παγκόσμιο ρεκόρ ως γυναίκα οδηγός. Αν την πετύχετε πουθενά και δείτε μια ξανθιά κοτσίδα μπροστά σας, μην ακολουθήσετε...

Για το τέλος αφήσαμε μια Γερμανιδούλα που είναι και επίκαιρες τελευταία! Ήρθε στον κόσμο το 1985, έτρεξε στον πρώτο της αγώνα το 1992 και από τότε το κοριτσάκι με το νο 110 ακολουθεί μια τρελή πορεία στο παγκόσμιο ΜΧ, με αποτελέσματα και τίτλους που πολλοί άντρες δεν θα δουν ούτε στα όνειρα τους. Ο λόγος για την Stefi Laier, την εργοστασιακή οδηγό της KTM στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ΜΧ γυναικών, που, με θητεία και στην Αμερική, θεωρείται από πολλούς ο θηλυκός Stefan Everts. Τιμητικό δεν νομίζετε;

Σας είπαμε ότι μας αρέσουν οι γυναίκες εδώ στο moto4fun; Σας το είπαμε ε; Ειδικά τέτοιες γυναίκες, που είναι ινδάλματα για πολλούς... άντρες!

Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μάιος 2011 23:12
Θωμάς

Θωμάς

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.