Σάββατο, Οκτώβριος 20, 2018
Greek English German
Τρίτη, 02 Μάρτιος 2010 19:30

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: O πρώτος προσομοιωτής μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα

Αρθρογράφος: Στέφανος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(5 ψήφοι)

Το να οδηγήσεις προσομοιωτή είναι πάντα μια ενδιαφέρουσα εμπειρία. Ως τώρα ξέραμε τους προσομοιωτές αεροσκαφών και αυτοκινήτων, αμφότερων μέσων όπου είναι εφικτή η αναπαράσταση της κίνησής τους με τα υπάρχοντα λογισμικά σε ικανοποιητικό επίπεδο. Τι συμβαίνει όμως αν δεν είναι της προκοπής ο προσομοιωτής; Πόσο μπορούμε να αναπαραστήσουμε την εμπειρία της οδήγησης μοτοσυκλέτας σε ελεγχόμενο περιβάλλον; Και τι συμβαίνει τελικά αν ο προσομοιωτής δεν...πάει.

Τότε, μάλλον η εμπειρία αποκτά αξία σε επίπεδο καφενείου, όπου σε ρωτάνε οι φίλοι 'καλά, οδήγησες σε προσομοιωτή;' και εσύ απαντάς 'α, δεν φανταζεσαι για τι μηχάνημα μιλάμε'...Εν προκειμένω εμείς είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε τον έναν από τους πέντε προσομοιωτές στον κόσμο, τον έναν από τους τρεις στην Ευρώπη και φυσικά τον μοναδικό στην Ελλάδα, που -τι έκπληξη- βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Περιμένετε εντυπώσεις, εσείς τώρα, ε; Θα σας πω...

Με το ελαφρυντικό ότι είναι σε αρχικό στάδιο και ότι σηκώνει πολλή εξέλιξη στο λογισμικό, εξέλιξη που έχει αναλάβει ένας ducatista με όρεξη, ο Παύλος, θα σας έλεγα ότι είναι μάλλον μάπα το καρπούζι! Δεν μιλάω φυσικά για το ντεμοντέ χρώμα και το σχέδιο που παραπέμπει σε στριτ της δεκαετίας του '90 (Υamaha είναι), αυτό είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει. Μιλάω για την ανυπαρξία οποιασδήποτε αίσθησης μοτοσυκλέτας -ακόμα ξαναλέω, στο μέλλον δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρουν- ανυπαρξία που δεν οφείλεται στην απουσία του ανεμιστήρα που θα ρίχνει κρύο αέρα στα μούτρα μας για να μας κάνει και προσομοίωση του ανέμου. Μιλάω για ανυπαρξία αίσθησης οδήγησης της μοτοσυκλέτας, έστω της αίσθησης που παίρνεις από ένα καλό τίτλο videogame που κυκλοφορούν στην αγορά.

Κι όλα αυτά από ένα μηχάνημα που έχει ερευνητικό σκοπό, τη στιγμή που πρωτίστως θα έπρεπε να έχει εκπαιδευτικό σκοπό. Δεν γίνεται να έχεις τους μισούς πιτσιρικάδες της χώρας -σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά- να κυκλοφορούν παράνομα με δικό τους μηχανάκι (από τα 12 μερικοί), να σκοτώνονται στους δρόμους  με τα περισσότερα μηχανάκια ανά κάτοικο στον κόσμο μετά την Μαλαισία και συ ως φορέας, και ο οποιοσδήποτε φορέας ή ινστιτούτο  ή υπουργείο παίρνει την πρωτοβουλία- να φέρνεις έναν προσομοιωτή για ερευνητικούς σκοπούς μόνο. Απλά, δεν κολλάει. Αντί, λοιπόν, να περνούν τους πιτσιρικάδες από έναν εξελιγμένο προσομοιωτή για δύο τροχούς που θα τους δείχνει που και πόσο κινδυνεύουν καθόμαστε και μιλάμε για ένα έργο που γίνεται, προφανώς γιατί ήρθαν κάποια κονδύλια και έτσι έφτασαν τα λεφτά για να πάρουμε την 'μοτοσυκλέτα' από τους Γάλλους, που μας την δώσανε. Έτσι, όμως ούτε καν έρευνα γίνεται (γιατί να μην φτιαχτεί εδώ;), εκτός φυσικά του λογισμικού που μένει ν'αποδειχτεί, πόσο θα αξίζει στο τέλος...Αυτά.

υ. ούτε μια σούζα δεν έκανα

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 02 Μάρτιος 2010 19:59
Στέφανος

Στέφανος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.