Πέμπτη, Δεκέμβριος 13, 2018
Greek English German
Παρασκευή, 25 Δεκέμβριος 2009 20:43

Μια μη 'Χριστουγεννιάτικη' μοτο-ιστορία!!!

Αρθρογράφος: Φίλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(8 ψήφοι)

του Παναγιώτη Πατακιά

... το 1992 τέλειωσα τις σπουδές και γύρισα Αθήνα. 22 χρονώ ετώ που λεν και τα ΗΜΙΖ και συνηθισμένος από την νυχτερινή δουλειά (και τα λεφτά) βγήκα προς αναζήτηση εργασίας... έπιασα δουλειά σε ένα καφέ-μπαρ-αφτερ κλαμπ (οχι σάντουιτς) που ήταν στο Κολωνάκι.

εκεί πάρκαρα τον Πήγασο μου κάθε βράδυ που δούλευα.
Η σπανιότητα του τον έκανε

αμέσως αναγνωρίσιμο από τους περαστικούς μοτοσυκλετιστές που πέρναγαν από τη Σκουφά. Σου λέει, για να δουλευει εδώ άνθρωπος που έχει Πήγασο Απρίλια, γιάφκα θα είναι, καλά θα είναι...Έτσι και χωρίς να το καταλάβει κανείς το μαγαζί έγινε στέκι για όλους τους περίεργους μοτοσυκλετιστές της περιοχής: ένας παράξενος τύπος με Moto Guzzi LeMans III και όνομα σαν από κόμικ, ο Ι.Τ.Α (γνωστός και ως Ιταλός Των Αμπελογκάρντεν) που είχε κάτι περίεργα Dell Orto (από το αγωνιστικό του 1982!!!), Ο Χρίστος Χατζάρας (ο εκδότης του ΜΟΤΟ) με το Ducati 900SS του 1981, ο Μάριος ο "που καταλάθος φίλε μου είμαι εδώ, εγώ έπρεπε να τρέχω Ντακάρ" με το Gilera RC600, και μερικοί άλλοι με Πήγασους (ο Αντρέας από το noname bar και ο DJ Ρωλήλος με ράστα μαλλί τότε) και Tuareg που είδαν φως και μπήκαν...
έτσι είδε φως και ο Γιώργος ο Πολίτης, Δόκτωρ φιλόσοφος, με το Ducati 900SS Hailwood replica του 1972-με ανακατασκευή replica 1978- το επωνομαζόμενο "Βόηθα Παναγιά μου και μη χειρότερα ο Τορνος" !
Ο Γιώργος, φανατικός ιταλάκιας, είχε και μια Julia GT, μια berlina (της μαμάς) και είχε και μικρόβιο με τις junior. Γενικά, ιταλόφιλος μέχρι κόκκαλο...

Εκεί, λοιπόν, μαζευότανε η πιο περίεργη φάρα της Αθήνας... και με τον καιρό τους καταλάβαινες από τον ήχο της εξάτμισης... ένα μικρό Αθηναϊκό Joe Bar... μόνο που οι φιγούρες εδώ ήταν αυθεντικές...
Συζήτήσεις επί συζητήσεων στο bar για το αν τα delorto είναι καλύτερα ρυθμισμένα σε υψόμετρο ή δίπλα στη θάλασσα με συννεφιά και βορειο-βορειο δυτικό άνεμο 4-5 μποφώρ, αν οι κοντές Conti εξατμίσεις λειτουργούν 2 σε 2 ή 2 σε 1 και βέβαια αν το Λεμαν ΙΙΙ του ΙΤΑ ήταν γρηγορότερο από τον Τόρνο του Πολίτη!!! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΟ-ΙΤΑΛΙΚΑ ΧΡΕΠΙΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΑ ΧΡΕΠΙΑ ΗΤΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ... ΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ ΜΕ ΤΟ ΕΞΕ-ΛΗΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ DELL ORTO, THN ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ SPES ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΟΠ ΕΝΤ ΠΑΟΥΕΡ...YEAAAHH
Ένα βράδυ όπως όλα τα άλλα, αφού το θέμα ήταν καυτό, αποφάσισαμε να πάμε να το λύσουμε με το γνωστό παραδοσιακό τρόπο...
Τρία ιταλικά παραταγμένα στο φανάρι της Σκουφά από Σίνα μέχρι Ομήρου στις 4 το πρωί...

Ο καθένας με το όπλο του: ο Πολίτης με τον τόρνο και τις κοντές conti 2 σε κανένα, ο Ι.Τ.Α με το Leman III και τις μακριές στροβιλιστές Conti 2 σε 2 (η θεωρία έλεγε πως στροβιλίζανε τα καυσαέρια μέσα και είχαν μεγαλύτερη ταχύτητα εξαγωγής από το ανύπαρκτο τελικό των κοντών, και γω με τον Πήγασο και την "μπουρί ο χάρος από το 6 days έρχομαι και στην κορφή κανέλα" SPES...

Ανηφορικό κομμάτι το φανάρι στην Σκουφά και Σινα είναι κόκκινο, τα 3 τέρατα στο διαπασών, οι καημένοι οι ένοικοι των πολυκατοικιών να δονούνται από το μπάσο ήχο των ιταλικών μέσα στη μαύρη νύχτα... Ο πολίτης κράταγε ρελαντί στις 8500σαλ γιατί παρακάτω μπούκωναν τα delorto, ο Ι.Τ.Α προσπαθούσε να μην ανεβάσει ψηλά και ζεσταθεί το Λεμάν, εγώ με τον Πήγασο να μην πατάω κάτω καλά, γιατί τα καθίκια με πήγαν από την πλευρά του δρόμου που λόγω κλίσης ήταν πιο κάτω και δεν έφτανα να πατήσω...
Κόκκινο... ανεβαίνουν οι στροφές (λέμε τώρα) "η πρώτη σου εκκίνηση σε αγώνα αγόρι μου συγκεντρώσου, τους έχεις... και μην σκέφτεσαι το ύψος..." το βλέμα στιγμιαία στους αντιπάλους...ΠΡΑΣΙΝΟ και η κόλαση του Δάντη μετακομιζει για λίγο στη Σκουφά...
Σεισμός κανονικός, η αντιτρομοκρατική νομίζει πως η 17Ν κάνει επίθεση και μεις οι τρεις κατσαπλιάδες ξεκινάμε κανονικά (όπως είπαν και οι κριτές του αγώνα δεν υπήρχε jump start από κανένα).
Οι αλλαγές στα κόκκινα, μέχρι να ανεβάσουν στροφές τα χιλιάρια ο Πήγασος είναι ήδη 2 μηχανάκια μπροστά... " τους εσκισες πηγασάρα μου" φωνάζω από το κράνος όταν αρχίζω να νιώθω τις δονήσεις από τις Conti πίσω μου... αλλαγή σε 3η και λίγα μέτρα με χωρίζουν από την γραμμή του τερματισμού!
περνάμε σχεδόν και οι 3 μαζί σε σημείο που το εξε-ληγμένο σύστημα τερματισμού "6 ματι φινις" δεν μπορεί να δώσει τον οριστικό και αδιαφιλονίκητο νικητή...
Η απόφαση είναι ομόφωνη και πάμε στα Everest στην Τσακάλωφ για να βγει το τελικό πόρισμα συνοδεία σάντουιτς με τυρί ντομάτα διπλό μπέικον λουκάνικο πατάτες και λαχανοσαλάτα (330δρχ).
Μετά πήραμε και κατι κόλες για να χωνέψουμε...
Αμίλητοι κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο περιμένοντας να βγει το πόρισμα από τους ανθρώπους του τερματισμού (που ήταν φέσι αλλά δεν το λέμε)...
"Ρε μαλάκες γιατί δεν το παραδέχεστε... σας εσκισα... 600cc μηχανάκι και σας ταπείνωσα... καθαρά πρώτος περασα τη γραμμή" λέω στους άλλους δύο που στο άκουσμα και μόνο της φράσης κοκκίνισαν τα μάτια τους...
"Τι λε ρε... δεν βλέπεις πως έχει γίνει η μάπα σου από τα καυσαέρια μου" λέει ο Πολίτης, ενώ την ίδια στιγμή ο Ι.Τ.Α διέκρινε 2 λεκέδες από λάδι στο μπουφάν του Πολίτη..."ψιτ νέος... πίσω μου ήσουνα... κοίτα... agip 15-40 καμένο στους 102 βαθμούς..."
Άκρη δεν έβγαινε, το αξιόπιστο σύστημα τερματισμού είχε παραδώσει πνεύμα (μόνο που δεν ροχάλιζαν οι κριτές τερματισμού) και μεις μπουκωμένοι με λαχανοσαλάτες πατατες και λοιπά συστατικά συνεχίζαμε το φαγητό...

Κάποια στιγμή ο Πολίτης αποφασίζει να την κάνει...ανεβαίνει στο Ντουκάτι και ακολουθώντας την ιεροτελεστία " τικλάρουμε 3 φορές το κάθε ντελόρτο, ανοίγουμε τερμα γκάζι 2 φορές, κλείνουμε αέρα, μετράμε μέχρι το 5, ξανατικλάρουμε 2, μανιβελιά με κλειστό γκάζι" προσπαθεί να το βάλει μπροστά. τίποτα.. ξανά η ίδια διαδικασία εν μέσω μεγάλης κοροϊδίας από μας "έλα ρε, το μπουρδέλο σου τα έπαιξε;;; χαχαχαχα" ξανα μανιβελιά ξανά αποτυχία... καμιά 30 φορές επανέλαβε τη διαδικάσια, εμείς να έχουμε πεθάνει στα γέλια ο Πολίτης να έχει σκυλιάσει... κάτω από το ντουκάτι έχει σχηματιστεί μια λίμνη βενζίνης και ο τόπος βρωμοκοπάει... οι υπόλοιποι πελάτες κοιτάνε με απαξίωση ενα λελέκι δυο μέτρα να χτυπιέται στη μανιβέλα, δυο άλλους να έχουν πεθάνει από τα γέλια και τρεις τέσσερις να κοιμούνται (το σύστημα εκκίνησης - τερματισμού).

(Λίγο πίσω από την εξάτμιση (την κοντή Conti 2 σε κανένα) είναι ζευγάρι μέσα στη γκλαμουρία... γκόμενα με ψιλοτάκουνο και φόρεμα, ο δικός της λες και ήταν για φωτογραφια διαφήμισης κουστουμιού... ο ατσαλάκωτος... έτρωγαν εκλεπτυσμένα μπέικον-παρμεζάνα και έπιναν περιέ, 4 η ώρα το πρωί... α, είχε και κινητό ο τύπος απο τα πρώτα πρώτα, εκείνα τα μεγάλα που τα φόραγες στην πλάτη σαν σακίδια και είχαν κεραία ασυρμάτου... και το κράταγε στο χέρι 4 το πρωί μην και τον πάρουν τηλέφωνο... κοιτάγανε δε τον Πολίτη με ύφος περιφρόνησης λες και έβλεπαν σκατό να επιπλέει σε ποτήρι γάλα... Αηδιάσατε? Κάπως έτσι κοιτάζανε και αυτοί τον άμοιρο Πολίτη...)

Κάποια στιγμή και μετά απο 4-5 λιτρα χυμένη βενζίνη στο πεζοδρόμιο (ήταν φτηνή τότε δεν μας ένοιαζε) και 40-50 μανιβελιές...ΞΑΦΝΙΚΑ ακουγεται ένας κρότος σαν πυροβολισμός: ΜΠΑΑΑΑΜ... το Ντουκάτι παίρνει μπρος, μια φλόγα φεύγει από την εξάτμιση και ένα μέτρο πίσω καίει το παντελόνι του γκλαμουράτου τύπου που από την τρομάρα του μπαμ του έπεσε κάτω και το κινητό και το μπέικον παρμεζάνα, η γκλαμουρογκόμενα φωνάζει "Θανάση μου, σε φάγανε οι τρομοκράτεεεεεες" οι υπόλοιποι θαμώνες κρύβονται γιατί νόμιζαν (ακούγοντας την γκλαμουρογκόμενα ΚΑΙ τις ακανόνιστες πιστονιές αυτανάφλεξης του ντουκατι) ότι η 17Ν ξαναχτύπησε στο κέντρο της Αθήνας και τρέχουν αλλόφρονες, η αντιτρομοκρατική ξανά τρέχει να δει τι γίνεται αυτή τη φορά σ' άλλο σημείο του Κολωνακίου, ο Σόμπολος με τον Βερύκιο παίζουν μάπες για το ποιος θα καλύψει το θέμα πρώτος και εμείς έχουμε πεθάνει από τα γέλια.
Ο Πολίτης κρατώντας πάντα ρελαντί στις 8500σαλ δεν έχει πάρει χαμπάρι τίποτα..."Τι γελάτε ρε αφού σας είπα το χω ρυθμίσει για ατμοσφαιρική πιέση 1014mg και σήμερα έχει παραπάνω...τι γελάτε???"
Έβαλε πρώτη γκάζωσε και έφυγε...

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 29 Δεκέμβριος 2009 10:54
Φίλος

Φίλος

Ιστότοπος: www.moto4fun.gr E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.