Παρασκευή, Σεπτέμβριος 21, 2018
Greek English German
Τετάρτη, 27 Μάιος 2009 02:00

Sachs Hercules: Ένας πράσινος Ηρακλής

Αρθρογράφος: Παύλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(32 ψήφοι)

Γνωρίσαμε τον Γιάννη στη Λάρισα και αμέσως εντυπωσιαστήκαμε από το πάθος του να μετατρέπει παλιές κατασκευές σε μοτοσυκλέτες που κλέβουν σήμερα, εν έτει 2009,τα βλέμματα. Όχι γιατί είναι ο πρώτος ή ο μόνος που το κάνει, αλλά γιατί είναι μόλις στην ηλικία των 23 ετών και παρά το νεαρόν της ηλικίας του και το περιορισμένο του βαλάντιο, δίνει τόση ενέργεια και αναπόφευκτα χρήματα...

...σε κάτι που μάλλον μοιάζει ταλαιπωρία στην συντριπτική πλειοψηφία των συνομηλίκων του. Έτσι, μας περιγράφει ο ίδιος ο Γιάννης την ιστορία του Sachs...

"Όταν πρωτοξεκίνησα να φτιάξω το Sachs ήμουν 16 χρόνων. Το έβλεπα μέσα στην αποθήκη σκονισμένο και αποφάσισα να το βάψω και να του κάνω μια πλήρη ανακατασκευή γιατί ήταν του παππού μου και ήθελα να τον θυμάμαι γιατί είχε συναισθηματική αξία το 50cc Sachs Hercules. Όταν τελείωσα, όμως, με αυτό το Sachs άρχισα να ασχολούμαι και με τα υπόλοιπα, μέχρι τότε νόμιζα ότι όλα ήταν μέχρι 80cc, ώσπου μια μέρα είδα ένα 125cc και έφαγα γερό κόλλημα. Άρχισα να ψάχνω σε σπίτια και μαγαζιά για να βρω τον κινητήρα και τον βρήκα τελικά μετά από δυο χρόνια. Έπειτα αγόρασα ένα Sachs 50 και άρχισα να κατασκευάζω το 125 μέχρι να πάρει την πλήρη μορφή του.

Ο σκελετός είναι από 50άρι από το οποίο κράτησα τα πλαϊνά καπάκια, το ψαλίδι, το στηριχτήρι και την σέλα και μετά άρχισα να ψάχνω για τα υπόλοιπα. Οι μπουκάλες που φοράει μπροστά είναι από 80άρι, ενώ τα δισκόφρενα είναι διπλά. Τους έχω ανοίξει εγώ τρύπες γιατί δεν είχαν, ενώ οι φυσούνες που έβαλα είναι από Harley Davidson (!) και η κάτω τιμονόπλακα κατασκευασμένη από την αρχή στο μηχανουργείο.Τα φανάρια που φοράει είναι από Sachs, η βάση είναι από Zundapp αγορασμένη από παλιατζή, όπως και οι βάσεις για τα κοντέρ, το τιμόνι, τα γκριπ και επίσης οι μπουκάλες (και μάλιστα σε παλιατζή στην Άρτα). Το ντεπόζιτο είναι από Sachs και βρέθηκε σε κατάστημα στη Λάρισα αλλά όχι σε καλή κατάσταση, οπότε χρειάστηκε πολλή δουλειά. Η βάνα της βενζίνης είναι από Harley επίσης, ενώ τα σίδερα μπροστά από την μηχανή εννοείται είναι εκ των υστέρων φτιαχτά.

Η σέλα είναι από Sachs με ελατήρια. Την κόψαμε και την ράψαμε και βάλαμε λαμαρίνα για να την κάνουμε σκαφτή και πιο μικρή, όπως μετατροπή κάναμε και στα πλαϊνά καπάκια που δεν ταίριαζαν. Η πίσω ζάντα που επίσης βρέθηκε σε παλιατζή είχε ταμπούρο καιεπειδή δεν μου άρεσε της έβαλα δισκόφρενο από RGV banana 250, που ταίριαζε ακριβώς! Το ποτηράκι για την πίσω τρόμπα είναι από Yamaha Z125, ενώ το αμορτισέρ είναι από άζωτο, τα οποία προορίζονται για Honda. To χρώμα είναι του Kawasaki ninja 1000"

Ουδέν σχόλιον

Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μάιος 2011 18:12
Παύλος

Παύλος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.