Παρασκευή, Σεπτέμβριος 21, 2018
Greek English German
Σάββατο, 03 Σεπτέμβριος 2016 09:29

Ένα νέο παλιό BMW R80

Αρθρογράφος: Παύλος
Βαθμολογήστε το άρθρο
(9 ψήφοι)

Όποιος λίγο ασχολείται με τα BMW των δεκαετιών του 70 και του 80, είναι πολύ πιθανό να γνωρίζει και κάποια στιγμή να έχει θαυμάσει τις εξαίρετες κατασκευές των MotoRecyclos. Ιδρυτής και σχεδιαστής της ιταλικής ομάδας ο PierluigiPortolano, που έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη άποψη για το πώς να προσεγγίσει ένας λάτρης των 2 τροχών την δημιουργία του νέου...

...από το παλαιό. Μια διαφορετικότητα είναι εμφανής σε όλες τις custom κατασκευές τους και πολύ περισσότερο σε ένα από τα τελευταία δημιουργήματά τους το “BoxerCountry”.

Βάση για το BoxerCountry απετέλεσε μια BMW R80. Τo δικύλινδρο παλιό, αυστηρό, γερμανικό, αερόψυκτο, δέχτηκε τις πινελιές της ιταλικής αισθητικής και άποψης, που σε συνδυασμό με την εφευρετικότητα του δημιουργού, γέννησαν μια όμορφη νέα παλιά μοτοσυκλέτα. Μια μοτοσυκλέτα που «ξεχειλίζει» ποιότητα, με ιδιαίτερο χαρακτήρα και αδιαμφισβήτητη μοναδικότητα.

Για τους MotoRecyclos είναι βασικό τα δημιουργήματά τους να κυκλοφορούν στους δρόμους και να μην αποτελούν όμορφα διακοσμητικά στοιχεία των γεμάτων γκαράζ. Η λειτουργικότητα και η αξιοπιστία παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο με την αισθητική, αν όχι σημαντικότερο. Για το BoxerCountry και προκειμένου να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα το έλυσαν ολόκληρο και επανασυναρμολογήθηκε βίδα βίδα. Επιθεωρήθηκε σε βάθος και πολλά τμήματα της μηχανής αλλά και των περιφερειακών επισκευάστηκαν ή αντικαταστάθηκαν.

Από την στιγμή που «κατέβηκε» ο κινητήρας δόθηκε η ευκαιρία να τριφτεί το πλαίσιο φτάνοντας στο φωτεινό μέταλλο, διαμορφώνοντας την ζητούμενη βιομηχανική αίσθηση. Το μακρύ υποπλαίσιο που δεν ταιριάζει καθόλου αισθητικά στο γενικότερο ελάφρωμα και ξεγύμνωμα της μοτοσυκλέτας, καταργήθηκε και στην θέση του κατασκευάστηκε εξ αρχής νέο. Το νέο υποπλαίσιο τοποθετεί τον επιβάτη πιο χαμηλά και πιο κοντά στο ρεζερβουάρ, εξυπηρετώντας καλύτερα την κατανομή βάρους. Το ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε με ένα προερχόμενο από Βmw R75 της δεκαετίας του 70. Για να γίνει όσο το δυνατόν περισσότερο ιταλικό βάφτηκε στα χρώματα της θρυλικής Abarth.

Η ανάγκη για κίνηση εκτός ασφαλτόδρομων οδήγησε στην αντικατάσταση των εργοστασιακών αμορτισερ με ένα σετ της Bitumbo πλήρως ρυθμιζόμενο, που βελτιώνει σημαντικά τα θέματα ελαστικότητας και αποσβέσεων. Ο περιπετειώδης χαρακτήρας δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από ένα ζευγάρι «άγρια» ελαστικά. Τον δύσκολο αυτό ρόλο κλήθηκαν να παίξουν τα TwinduroTKC80 DualSport της Continental. Το πίσω φτερό απουσιάζει, ενώ το μπροστά είναι όσο το δυνατόν μικρότερο.

Για τους MotoRecyclos μια μοτοσυκλέτα θα πρέπει να μπορεί να τραβάει τα βλέμματα μπροστά σε ένα bar αλλά και να μπορεί να προσφέρει τα μέγιστά όταν χρησιμοποιείται. Η BoxerCountry δεν είναι ένα ακόμη custom διβάλβιδο BMW. Είναι κάτι παραπάνω. Κάτι που υπόσχεται πολλά, με την βεβαιότητα ότι τα πετυχαίνει. Κατά την προσωπική μας άποψη ο ιταλικός ενθουσιασμός κέρδισε κατά κράτος την γερμανική αυστηρότητα, αφού πρώτα βεβαίως την εκμεταλλεύτηκε!

http://www.motorecyclos.com/

Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 03 Σεπτέμβριος 2016 09:46
Παύλος

Παύλος

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.