Κυριακή, Δεκέμβριος 09, 2018
Greek English German
Δευτέρα, 11 Φεβρουάριος 2013 18:43

BMW R90S Integrale - Τεχνικό βελτίωσης πέδησης των ΑΤΕ

Αρθρογράφος: Μιχάλης
Βαθμολογήστε το άρθρο
(29 ψήφοι)

Στήν παρέα έχουμε αρκετά BMW, με τα παλιά φρένα που χρησιμοποιούσε η εταιρεία μέχρι το 1980, τα γνωστά ATE. Όμορφα είναι δεν λέω , ειδικά στην εκδοχή τους στο RS του Παύλου βαμμένα μπλε, όμως η αποτελεσματικότητά τους ελέγχεται. Αυτός ήταν ο λόγος, που αντικαταστάθηκαν στην συνέχεια από τις πολύ καλύτερες...


...κατασκευές της BREMBO. Ο Μάστορας βρήκε την λύση για τα παλιά ΑΤΕ, την οποία και ονόμασε Integrale, ενθυμούμενος τα Moto Guzzi της δεκαετίας του 70 – 80, τα οποία είχαν εξαιρετικά για την εποχή τους φρένα.

Integrale σημαίνει ολοκληρωμένος και όπως όλοι γνωρίζουμε , για ένα ''ολοκληρωμένο'' φρενάρισμα στην μοτοσυκλέτα χρειάζονται και τα δύο φρένα (εμπρόσθιο και οπίσθιο) , τα οποία πολλές φορές σε καταστάσεις πανικού δεν χρησιμοποιούμε σωστά. Στις φωτογραφίες που παραθέτoουμε βλέπετε την μετατροπή, η οποία σημειωτέον έχει και πολύ μικρό κόστος.

Από την αντλία του πίσω φρένου ξεκινά ένα σωληνάκι υψηλής πίεσης, το οποίο τροφοδοτεί και την εμπρός δεξιά δαγκάνα, οπότε το πεντάλ του φρένου αρκεί για να φρενάρει η μοτοσυκλέτα. Η μανέτα πλέον φρενάρει μόνο τον εμπρός αριστερό δίσκο και λειτουργεί επικουρικά. Σε συνδυασμό με καινούργια οργανικά τακάκια από τον Siebenrock το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.Οι περισσότερο παρατηρητικοί από εσάς θα προσέξατε, ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει την αντλία του εμπρός φρένου επάνω στην μανέτα, όπως στα μοντέλα μετά το 1980, ενώ κανονικά αυτή βρισκόταν κάτω απο το ρεζερβουάρ και ενεργοποιούνταν με ντίζα. Αυτή είναι άλλη μιά εύκολη μετατροπή, που ο Μάστορας συνιστά ανεπιφύλακτα.

Αν πηγαίνετε σε χωματόδρομους συχνά αποφύγετε αυτή την μετατροπή γιατί το Integrale έχει την τάση να μπλοκάρει τον μπροστινό τροχό στο χώμα!

Κοστολόγιο : Σωληνάκια υψηλής πίεσης 15€ , εμπρός τακάκια Organic της NEWFREN 29€ το ζευγάρι , ένα κουτί υγρά φρένων DOT4 5€.

 

Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Φεβρουάριος 2013 19:29
Μιχάλης

Μιχάλης

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.