Σάββατο, Οκτώβριος 20, 2018
Greek English German
Κυριακή, 23 Οκτώβριος 2011 12:35

Αποστολή Γερμανία: Επίσκεψη στον Siebenrock

Αρθρογράφος: Μιχάλης
Βαθμολογήστε το άρθρο
(20 ψήφοι)

Θεωρούσα πάντα πολύ τυχερούς τους ανθρώπους που κατάφεραν να κάνουν το χόμπυ τους επάγγελμα. Ίσως επειδή απεχθάνομαι το δικό μου επάγγελμα (εικοσιεννέα χρόνια δεν κατάφερα να συνηθίσω την δουλειά της τράπεζας). Ένας τέτοιος τυχερός κύριος είναι ο Jochen Siebenrock (www.siebenrock.com), τον οποίο επισκεφτήκαμε με την ευκαιρία της  πρόσφατης εκδρομής στο Veterama.

Το κατάστημά  στο Wendlingen είναι ο επίγειος παράδεισος και η Μέκκα ταυτόχρονα των διβάλβιδων Boxer με εξειδίκευση στα μοντέλα από το 1968 (σειρά/5) μέχρι το 1996, που βγήκαν τα τελευταία διβάλβιδα. Η επιχείρηση ξεκίνησε πριν από εικοσιπέντε χρόνια στο γκαράζ του σπιτιού του, στην Στουτγκάρδη με λίγα ανταλλακτικά και σήμερα έχει 10 άτομα προσωπικό σε ένα χώρο 1200 τμ, με πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.

Όσοι ασχολούνται με το αντικείμενο, γνωρίζουν τον Siebenrock για τα κιτ αύξησης κυβισμού δικής του σχεδίασης που κατασκευάζονται από τον Gillardoni, για τις μπαγκαζιέρες Krauser που κατασκευάζει ξανά, βελτιωμένες, έχοντας αγοράσει την φίρμα απο τον αρχικό ιδιοκτήτη, τα κιτ εξατμίσεων για GS και τους δίσκους συμπλέκτη, που δεν επηρεάζονται από διαρροές λαδιού.

Εκτός από αυτά στο Wendlingen βρίσκει κάποιος ένα πλήρες συνεργείο εξειδικευμένο στους διβάλβιδους boxer και πληθώρα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.

Το πλέον σημαντικό όμως για τους φίλους των BOXERS, είναι η προσωπική συλλογή μοτοσυκλετών του Jochen Siebenrock.

Αναφέρω μερικά στοιχεία :

Τρείς R90S, εκ των οποίων αυτή με το παράξενο κίτρινο βάψιμο, ήταν η προσωπική μοτοσυκλέτα του Carl Heinrich, γνωστού για τα aftermarket αξεσουάρ, που κατασκεύαζε την δεκαετία του 60, ειδικά για τα μεγάλα ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα είναι pre production model έχει πενήντα χιλιάδες χιλιόμετρα και φοράει όλα τα αξεσουάρ του Heinrich.

Δύο R100RS με σκελετό Krauser (χωροδικτύωμα).

R69S κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από καινούργια ανταλλακτικά, προσέξτε όχι αναπαλαιωμένη, μόνο με καινούργια γνήσια ανταλλακτικά, καινούργιο σκελετό, μπλόκ κινητήρα, στρόφαλο, έμβολα  ... και ρεζερβουάρ παρελάσεων, αυτό με τα χρωμιωμένα πλαινά, το οποίο δεν έχει δεχτεί ποτέ βενζινη στα σωθικά του. Μοναδικό κομμάτι!

 R75/5 με 5.500 χιλιόμετρα σε άριστη φυσικά κατάσταση (που είσαι Σπύρο να την δείς!).

Μία Rennsport της δεκαετίας του 50 με χειροποίητο φαίρινγκ και μια αγωνιστική 750 του Ferdinand Kaczor φτιαγμένη στο αγωνιστικό τμήμα της BMW.

Ένα R100/7 σαν καινούργιο με 152.000,- χιλιόμετρα, στήν αρχή νομίσαμε ότι ήταν αναπαλαιωμένο, όμως ήταν original unrestored! Ο Jochen μας έδειξε ένα ντοσίε του σχολαστικού Γερμανού πρώτου ιδιοκτήτη μέ όλα τα χαρτιά , την ιστορία της μηχανής, από την ημέρα της αγοράς το 1977 μέχρι σήμερα!

Φυσικά από την ωραία συλλογή δεν έλειπε και μια άριστα αναπαλαιωμένη R32.

Η συμβουλή των Boxers4fun, μην παραλείψετε να επισκεφθείτε τον Jochen ,  αν βρεθείτε στην Στουτγάρδη. Αν πάτε και με γεμάτο πορτοφόλι ( τέτοια εποχή που ζούμε!), σίγουρα θα βρείτε το BMW των ονείρων σας.

 

Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 23 Οκτώβριος 2011 12:43
Μιχάλης

Μιχάλης

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.